CATALÀNÀSTIC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
CATALÀNÀSTIC

lloc de trobada per a tots els Nastiquers Independentistes Catalans
 
PortailPortail  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 PERMÍS D'ENTRADA

Ir abajo 
+24
eb3
fonsi
Fortet
BLOODforBLOOD
kesse_boy
Luigi
1714
Totti
Red Stripe
FANATIC
kor_grana
ScrewedOi
Santo
semprenastic
CASTELLER
llach
gerard23
NoSurrender
A.C.A.B
Uricat13
oribe
Independent
Serrallonga
KASTELLER
28 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
KASTELLER
Admin-VIP
Admin-VIP
KASTELLER


Nombre de missatges : 1944
Age : 47
Registration date : 25/01/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDt Ago 28, 2007 1:09 pm

Vistos els esdeveniments recents, posem el fòrum restringit exclussivament a usuaris registrats.

Tots aquells que vulgeu formar part d'aquesta comunitat, haureu de demanar permís en aquest fil, la recepció de CATALÀNÀSTIC.
Haureu de respondre al que se us demani i haureu de ser conscients de la vessant cap a on tira aquest fòrum i respectar aquesta vessant. Si creus que només ets seguidor del Nàstic, i creus que pots respectar el que es parla aquí, benvingut!
Si no, ja pots fotre el camp.

REPETEIXO PELS DURS DE TERRAT:
SI NO ETS INDEPENDENTISTA CATALÀ i SEGUIDOR DEL NÀSTIC o SEGUIDOR DEL NÀSTIC RESPECTUÓS AMB L' INDEPENDENTISME CATALÀ, AQUÍ NO PINTES RES.


Editat per darrera vegada per el Dv Set 07, 2007 11:11 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://catalanastic.niceboard.com
Serrallonga
Cap de projectes
Cap de projectes
Serrallonga


Nombre de missatges : 177
Localisation : Catalunya Catalana ||*||
Registration date : 26/01/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDt Ago 28, 2007 5:33 pm

puc?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.unitat.org
CASTELLE
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDc Ago 29, 2007 9:08 pm

Serrallonga escrigué:
puc?
no,que no m'estimes gens!!!
Tornar a dalt Ir abajo
soc l'or
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: ajuda!   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDj Ago 30, 2007 8:11 pm

hardmod, ajuda!
Mad Mad
tinc problemes, entro amb el meu usuari i se'm desconecta de nou, de posar-me a dalt "no tens missatges nous" amb el meu nick "oribe" a l'intentar entrar a un sub-forum se'm torna a posar a dalt a "iniciar sessio", vaja que no puc veure res més que aquest tema. És problema meu o del fòrum???? Crying or Very sad Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
ei
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: oribe   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDj Ago 30, 2007 8:15 pm

ei, he posat soc l'oribe i nomes ha sortit soc l'or, doncs aixo que soc l'oribe, no puc entrar al fòrum!!!

collons què passa, que no soc ultrilla ni res d'això, que tinc una foto dalt del canigó amb l'estelada, ja us l'ensenyaré, creieu-me!!!
Tornar a dalt Ir abajo
KASTELLER
Admin-VIP
Admin-VIP
KASTELLER


Nombre de missatges : 1944
Age : 47
Registration date : 25/01/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDj Ago 30, 2007 9:20 pm

ei escrigué:
ei, he posat soc l'oribe i nomes ha sortit soc l'or, doncs aixo que soc l'oribe, no puc entrar al fòrum!!!

collons què passa, que no soc ultrilla ni res d'això, que tinc una foto dalt del canigó amb l'estelada, ja us l'ensenyaré, creieu-me!!!

T'he contestat al correu de yahoo
Tornar a dalt Ir abajo
https://catalanastic.niceboard.com
vicepres
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDv Ago 31, 2007 1:56 am

company ,no puc entrar a cap apartat,em torna a demanar el nom d'usuari i despres em diu que no existeix aquest apartat i m'ho fa en tots
Tornar a dalt Ir abajo
orib
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: provant...   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDv Ago 31, 2007 10:52 am

Atencio, provant, provant...

Correu rebut hardmod, i sí, sóc jo, desconfiat!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
orib
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: collons!   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDv Ago 31, 2007 10:56 am

ospa nen, ni amb la nova contrasenya, quan vull entrar a qualsevol forum res de res, se'm desconecta, no hi ha manera!! Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
orib
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: funciona!   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDs Set 01, 2007 12:36 am

Funciona!!! La flama del canigo ha funcionat bounce
Tornar a dalt Ir abajo
orib
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: no funciona   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDs Set 01, 2007 12:48 am

doncs no, no funciona. Shocked

quan vull entrar a qualsevol altre forum, puc llegir els posts però no puc respondre ni res... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

hardmod, podries enviar-me un altre nick, per provar, no se que ha pogut passar, o la dona m'ha fotut un virus a l'ordinador o no ho puc entendre, casunlolla Mad Mad Mad Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Independent
Ingenier
Ingenier
Independent


Nombre de missatges : 215
Localisation : Preferent
Registration date : 05/03/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDg Set 02, 2007 12:46 am

Hardmod, necessitu ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, no puc entra al forum i em fot no posar la alineacio
Tornar a dalt Ir abajo
oribe
CONSELLER
CONSELLER
oribe


Nombre de missatges : 595
Registration date : 29/01/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDg Set 02, 2007 2:47 am

Bueno nen, sembla que hi ha més gent amb problemes, per mi que algun infiltradillo ultradretà ha manipulat algo que no tocava Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Sembla que a mi de moment em torna funcionar, creuem els dits.

oribe.
Tornar a dalt Ir abajo
uricat
Invitat
Anonymous



PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDv Set 07, 2007 10:36 am

ei, que ahir a la nit volia ficar la meva alineacio i no vaig poder entrar al forum, ajudaaaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
Uricat13
EXPRESIDENT FDAH
EXPRESIDENT FDAH
Uricat13


Nombre de missatges : 723
Localisation : CATALUNYA ||*||
Registration date : 08/02/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDv Set 07, 2007 10:39 am

ehh, despres de molts intents ja i pogut entrar. aquest degut el meu problema.
Tornar a dalt Ir abajo
A.C.A.B
CONSELLER
CONSELLER
A.C.A.B


Nombre de missatges : 1070
Age : 40
Localisation : Catalonia
Registration date : 21/08/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 1:04 pm

Feixista ho diràs per tu xato, si t'han fet fora, es per la teva llengua que la tens molt llarga, ens envies a la merda quan les cosas no surten com tu vols o si no millor dius a la gent que no val per res i es dictadora...
Au senyor mari sobre uns dels seus braus cap a la tribuna o si t'ho passes bé ficant missatges en aquest apartat, ja ho saps, et farem el "Güebmasters" d'aquesta secció perquè controlis els missatges teus...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/
NoSurrender
Assesor President
Assesor President
NoSurrender


Nombre de missatges : 320
Registration date : 17/02/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 1:10 pm

Ets curtet de mires tarragoní.
I dic lo de curtet de mires perquè veus allò que només vols veure.
Se t'ha expulsat per la continua falta de respecte a la resta d'usuaris. En aquest i en qualsevol fòrum amb un moderador, si dius, "aneu a la merda" i demés faltes al respecte, automàticament t'expulsen. Aquí, tant en HardMod com en Casteller t'han donat bastanta corda, però, vostè, que va de integrador, de pacifista i presumeix de tindre bona educació ha continuat insultant i faltant el respecte a la gent del foro. No se l'ha expulsat per tenir una opinió contraria, sino per passar-te per el forro les normes del fòrum. La cosa està ben senzilla: vostè al registrar-se ha d'aceptar les normes del fòrum, si no n'està d'acord no es registra, així de clar. Un cop registrat, no ha fet cas de les normes. És així de fàcil.
Després, ja que et permets el luxe de fer judicis de valor de gent que ni tan sols coneixes(potser és deformació professional), hem permetré el luxe de fer-ho jo també.
"Sols voleu escoltar als que us doran la "pildora". " "Suposo que la vostra intransigencia" -------AIXÒ Ho diu una persona a la qual porten la contrària i comença a insultar i a manar a la gent a la merda a la mínima.


"Reconec que he enviat a la merda a alguns usuaris pero no me arrepenteixo, no tinc consideració amb la gent que actua amb violencia (sigui del tipus que sigui)".-------------SIGUI del tipus que sigui? I la teva xuleria i falta de respecte no ho consideres "violencia verbal"? Sense anar més lluny, el teu acte és semblant al que critiques que va fer NC el dia del Castelló.


"Si cregueu que feu un favor a Catalunya actuan de aquesta forma us equivoque de ple."------------Ets un líder mesiànic,un futuròleg o un capellà per atrevir-te a donar lliçons del que cadascú ha de fer o deixar de fer? Fes la teva i deixa q els altres facin la seva. Parles d'actituts dictatorials e intolerants, però, ets TU qui dòna consells sobre com s'ha d'actuar, ja que segons tu, l'única forma correcta es la teva. Això et deu sonar, no? Amb una mica de poder, en comptes de donar consells imposaries perque creus que tens la raó absoluta.


Tarragoní, fes-t'ho mirar xec.
Tornar a dalt Ir abajo
gerard23
Becari
Becari



Nombre de missatges : 59
Registration date : 10/02/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 3:09 pm

Tarragoní, si t'han fotut fora, te fots! si te comportesis com la resta que no falta el respecte...
Ara ja que t'han fotut fora ves a toca els pebrots a unaltre lloc...
Tornar a dalt Ir abajo
llach
VIP
VIP
llach


Nombre de missatges : 146
Registration date : 13/05/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 4:15 pm

hasta aki ens han de tocar els collons, sera per que no hi han llocs , una cosa es que opinis i l´altre es que faltis, apa bon vent i barca nova....
Tornar a dalt Ir abajo
CASTELLER
VICEPRESIDENT-VIP
VICEPRESIDENT-VIP
CASTELLER


Nombre de missatges : 774
Age : 55
Localisation : barna?bonastre?altafulla?
Registration date : 01/09/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 4:30 pm

no ,si el pesadet vol que anem a visitar-lo al joan XXlll,per tenir una xerrada,per la teva informació et dirè que a part de gent jove n'hi ha que som granadets i un servidor ronda els 39,tot lo que expliquis de quan eres jove ,altres tambe i erem i tambe vam viure el franquisme,no vinguis a donar lliçons,fatxa,segueix a la poltrona de tribuna amb els teus iguals i no ens toquis allò que no sona!!!dedicat a receptar aspirines i no et fiquis on no ets ben rebut.Amenaçador!!!


Editat per darrera vegada per el Dl Set 10, 2007 9:17 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.castellersdevilafranca.cat
A.C.A.B
CONSELLER
CONSELLER
A.C.A.B


Nombre de missatges : 1070
Age : 40
Localisation : Catalonia
Registration date : 21/08/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 5:03 pm

Jo crec que el millor es no escriure més en aquest apartat referent al senyor "Tarragoní", la indiferencia és millor, el que li agrada a ell es que estiguem aquí tot el dia parlant, així ell continua amb els seus comentaris tan bufons... si no li diem res més, ja s'aborrira...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/
semprenastic
VICEPRESIDENTA-VIP
VICEPRESIDENTA-VIP
semprenastic


Nombre de missatges : 616
Age : 42
Localisation : Nulles
Registration date : 07/03/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: l   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 6:45 pm

Sento A.C.A.B no fer-te cas, deixem escriure un cop Wink .

Tarragoní, les normes del foro són prou clares, ara no hi estàs d'acord? no fotis que ja ho sabies!!!!!
Crec que l'intolerant de pensament únic ets tu, que no deixes que la gent vagi al futbol a expressar el que li vingui de gust, sigui amb crits, a favor, en contra o amb res. Que ja no estem al "régimen" ja ho deus saber!!!!
Si insultar en un camp de futbol és violència... llavors vigileu amb mi que sóc molt violenta Wink !!!!!!!!!!! A veure si ara no podrem insultar a l'arbitre!

Si ens hem de preocupar de la imatge que donem perquè es veu en una tele o en una altre anem arreglats!
Sempre hi haurà gent que criticarà i que diria que el Nàstic està ple de fatxes encara que cada cop hi hagués més estelades...
Qui sigui mínimament inteligent no es creurà els comentaris de la gent que només es queda en l'aparença i en el que veu a la televisió.

No es pot jutjar a ningú pel que digui o per lo fort que ho digui... potser un sense fer tant de soroll la fotut més grossa que els que criden... ja sigui per insultar o animar.

Potser va ser poca estona... però gran part de l'afició a gol mar, gol muntanya, preferent i tribuna van acabar cantant puta castelló, villareial la capital! Diferents edats, sexes i pensaments! O és que l'afició del Nàstic és de lo més agressiva que hi ha arreu dels camps de primera i segona o... és que en fas un gra massa tarragoní!!!!!!!

Els amenaçadors si que sou violents!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
CASTELLER
VICEPRESIDENT-VIP
VICEPRESIDENT-VIP
CASTELLER


Nombre de missatges : 774
Age : 55
Localisation : barna?bonastre?altafulla?
Registration date : 01/09/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 9:15 pm

semprenàstic escrigué:
Sento A.C.A.B no fer-te cas, deixem escriure un cop Wink .

Tarragoní, les normes del foro són prou clares, ara no hi estàs d'acord? no fotis que ja ho sabies!!!!!
Crec que l'intolerant de pensament únic ets tu, que no deixes que la gent vagi al futbol a expressar el que li vingui de gust, sigui amb crits, a favor, en contra o amb res. Que ja no estem al "régimen" ja ho deus saber!!!!
Si insultar en un camp de futbol és violència... llavors vigileu amb mi que sóc molt violenta Wink !!!!!!!!!!! A veure si ara no podrem insultar a l'arbitre!

Si ens hem de preocupar de la imatge que donem perquè es veu en una tele o en una altre anem arreglats!
Sempre hi haurà gent que criticarà i que diria que el Nàstic està ple de fatxes encara que cada cop hi hagués més estelades...
Qui sigui mínimament inteligent no es creurà els comentaris de la gent que només es queda en l'aparença i en el que veu a la televisió.

No es pot jutjar a ningú pel que digui o per lo fort que ho digui... potser un sense fer tant de soroll la fotut més grossa que els que criden... ja sigui per insultar o animar.

Potser va ser poca estona... però gran part de l'afició a gol mar, gol muntanya, preferent i tribuna van acabar cantant puta castelló, vila-real la capital! Diferents edats, sexes i pensaments! O és que l'afició del Nàstic és de lo més agressiva que hi ha arreu dels camps de primera i segona o... és que en fas un gra massa tarragoní!!!!!!!

Els amenaçadors si que sou violents!!!!!!
es pot dir més alt,però no més clar,jo soc de sang més calenta i no ho hagues dit millor!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.castellersdevilafranca.cat
CASTELLER
VICEPRESIDENT-VIP
VICEPRESIDENT-VIP
CASTELLER


Nombre de missatges : 774
Age : 55
Localisation : barna?bonastre?altafulla?
Registration date : 01/09/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDl Set 10, 2007 9:56 pm

tarragon escrigué:
Gracies a tots, estic molt agrait per les vostres caluroses paraules, m'han arribat al cor.

Ser feliços animeu molt al nostre benvolgut Nàstic sempre (inclús dema que juga amb lo Barça).

M'en vaig a donar per cul a altra lloc, perque en aquet foro no em voleu lleixir més.

Adeu sense rancunia. Visca el Nàstic i visca Tarragona!!!



PD. Casteller, tens la meva adreça electronica i si vols parlar, repeteixo PARLAR ens posarem d'acord en el día i la hora.
no tinc ni ganes ni temps per perdre'l tontament i per cert,jo nomes parlo,per lo demes ja i han els cosobars i rumanos a bon preu i no amenaço m'en fotu del teu:repeteixo PARLAR,apa siau, sense rancunia,però ara vas i ho cascas!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.castellersdevilafranca.cat
KASTELLER
Admin-VIP
Admin-VIP
KASTELLER


Nombre de missatges : 1944
Age : 47
Registration date : 25/01/2007

PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA EmptyDj Set 13, 2007 11:33 am

Això va pel de moment convidat redpunk;
Diguens alguna cosa que ens convenci, del pal que vens etc.
No és res personal, només que volem saber de tu.
Tornar a dalt Ir abajo
https://catalanastic.niceboard.com
Contenido patrocinado





PERMÍS D'ENTRADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: PERMÍS D'ENTRADA   PERMÍS D'ENTRADA Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PERMÍS D'ENTRADA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 5Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CATALÀNÀSTIC :: RECEPCIÓ de CatalàNÀSTIC-
Canviar a: